E-Mail
webnoob 5265
slrn og nye grupper
Fra : Martin Schultz

Dato : 05-04-05 11:11

Når jeg starter min slrn viser den automatisk nye grupper
der er kommet til på serveren. Dette vil jeg helst undgå.

Jeg har kigget i manualen og det tætteste jeg er kommet er
check_new_groups men den har ikke effekt når slrn starter.

Nogen ide til hvordan jeg undgår det?

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-04-05 11:19

Martin Schultz wrote:

> Når jeg starter min slrn viser den automatisk nye grupper
> der er kommet til på serveren. Dette vil jeg helst undgå.

Hvis du ikke automatisk vil abonnere på dem:

6.125. unsubscribe_new_groups

Type: integer
Default: 0

If non-zero, new newsgroups won't be subscribed automatically.

> Jeg har kigget i manualen og det tætteste jeg er kommet er
> check_new_groups men den har ikke effekt når slrn starter.

Hmm, det kan jeg ikke forstå, det burde den da gøre:

6.13. check_new_groups

Type: integer
Default: 1

If you do not want to check for new groups on startup and when doing a
``group refresh'' (by default bound to `G'), you can set this variable
to 0. This has the same effect as using the command-line parameter -n.