GMail
Fra : PØLLE

Dato : 01-04-05 21:02

Hvordan oprettes en mailadresse på Gmail ???

PØLLE

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-04-05 21:05

Den 01 apr 2005 mumlede PØLLE noget i denne stil:

> Hvordan oprettes en mailadresse på Gmail ???

Får en invitation....

Jeg kan sende en til dig...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-05 21:05

PØLLE wrote:

> Hvordan oprettes en mailadresse på Gmail ???

Jeg har sendt dig invitation. 49 tilbage...

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-04-05 21:07

Den 01 apr 2005 mumlede Lars Stokholm noget i denne stil:

> Jeg har sendt dig invitation. 49 tilbage...

Samme har jeg... samt 49 tilbage...

Bare han ikke bliver forvirret nu... heh....

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-05 21:12

Palle Jensen wrote:

> Samme har jeg... samt 49 tilbage...

Hehe, kewl... Det er egentlig ret latterligt, mon ikke der
er invitationer nok til at alle i verden kan få en? ;)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-04-05 21:58

Den 01-04-05 22.12 skrev Lars Stokholm følgende:
> Palle Jensen wrote:
>
> Hehe, kewl... Det er egentlig ret latterligt, mon ikke der
> er invitationer nok til at alle i verden kan få en? ;)

Det er ikke invitationer, det er reklame. Ret smart egentlig - set fra
Googles synspunkt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : Palle Jensen

Dato : 01-04-05 22:28

Den 01 apr 2005 mumlede Kim Ludvigsen noget i denne stil:

> Det er ikke invitationer, det er reklame. Ret smart egentlig -
> set fra Googles synspunkt.

Reklame? GMail og Google er jo gratis, så reklame som sådan er det jo
ikke. Nærmere eksponering, som er nødvendig for at gøre annoncører
mere interesseret...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-04-05 00:08

Den 01-04-05 23.28 skrev Palle Jensen følgende:
> [...]
>
> Reklame? GMail og Google er jo gratis, så reklame som sådan er det jo
> ikke. Nærmere eksponering, som er nødvendig for at gøre annoncører

Man kan da godt reklamere for et gratis produkt. Og som du selv er inde
på, har Google en økonomisk interesse i at reklamere for sit gratis
produkt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-04-05 06:50

Den 02 apr 2005 mumlede Kim Ludvigsen noget i denne stil:

> Man kan da godt reklamere for et gratis produkt. Og som du selv
> er inde på, har Google en økonomisk interesse i at reklamere for
> sit gratis produkt.

Det har du jo så ret i.

Men jeg synes bare ikke "invites" minder mig om reklame. Når man
sender en invite får man jo ikke reklame for det gratis produkt med i
invitationen. Jeg synes selv eksponering er et bedre ord.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : PØLLE

Dato : 01-04-05 21:19

Tak til Palle og Lars. I har nemlig begge sendt en invitation

PØLLE

Fra : Søren Blom

Dato : 01-04-05 21:36

"PØLLE" <jessie-peterSLET_DETTE@mail.dk> skrev
> Tak til Palle og Lars. I har nemlig begge sendt en invitation

Hvor mange flere vil du have

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-04-05 06:28

On Fri, 1 Apr 2005 22:36:11 +0200, Søren Blom wrote:

> "PØLLE" <jessie-peterSLET_DETTE@mail.dk> skrev
>>

> Hvor mange flere vil du have

Hvis du har en ekstra, så må du godt sende den til mig:

bruno_christensen@yahoo.dk

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ole jensen

Dato : 02-04-05 07:18

On Fri, 1 Apr 2005 22:36:11 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

Hej Søren

Hvis du har en ekstra, så må du også godt sende den til mig:
på obj94@hotmail.com

>Hvor mange flere vil du have

Mvh.
Ole Jensen

Fra : Kim Hansen

Dato : 02-04-05 09:51

Ole jensen <obj94@hotmail.com> writes:

> On Fri, 1 Apr 2005 22:36:11 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:
>
> Hej Søren
>
> Hvis du har en ekstra, så må du også godt sende den til mig:
> på obj94@hotmail.com

Invitationer sendt til Bruno og Ole.

--
Kim Hansen

Fra : Ole jensen

Dato : 02-04-05 10:34

On Sat, 02 Apr 2005 10:50:35 +0200, Kim Hansen <kimhanse@oek.dk>
wrote:

Hej

Tak skal du have

Mvh.
Ole jensen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-04-05 06:52

On Sat, 02 Apr 2005 10:50:35 +0200, Kim Hansen wrote:

> Invitationer sendt til Bruno og Ole.

Mange tak.

--
Med Venlig Hilsen