E-Mail
webnoob 5265
Klik på mailadresse - hvor vælges Outlook ~
Fra : Fly

Dato : 21-03-05 22:27

Når jeg på en hjemmeside eller i et dokument klikker på en mailadresse er
det altid Outlook Express der starter op. Jeg bruger Outlook og vil gerne
have Outlook til at starte en ny mail op i stedet for OE.

Hvor ændrer jeg denne indstilling?

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : Mads

Dato : 22-03-05 01:31

On Mon, 21 Mar 2005 22:26:51 +0100, "Fly"
<doktor_flyMONKEY@hotmail.com> wrote:

> [...]
>det altid Outlook Express der starter op. Jeg bruger Outlook og vil gerne
>have Outlook til at starte en ny mail op i stedet for OE.

I din Internet Explorer, i menuen :
Funktioner > Internetindstillinger > Programmer > Email addresse

mvh Mads