Entourage FQDN-bøvl
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-03-05 02:13

Jeg sidder og leger lidt med Entourage til OS X i øjeblikket.
Den har mange smarte funktioner, men den laver tilsyneladende
selv et FQDN ud fra afsenderadressen og det kan åbenbart ikke
kobles fra jf.:
<http://groups-beta.google.com/group/microsoft.public.mac.office.entourage/msg/3846e923b8c9ea99>

Man kan vel ikke få Hamster til at fjerne et FQDN, eller kan man?
Hvis Hamster ikke kan det, så bliver jeg jo nok nødt til at få
KorrNews til at gøre det, men jeg har desværre ingen anelse om,
hvordan det i så fald skal klares.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Dino

Dato : 19-03-05 10:17

Den 19-3 2005 skrev Thomas G. Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Man kan vel ikke få Hamster til at fjerne et FQDN, eller kan man?

Som jeg forstår det, så er det kun FQDN du vil udskifte?

Hvis du bruger Automatisering (Udgående News), så kan du bruge dette lille
script / tilføje til dit eksisterende News Ud script:

#*** Klip Her ***#
VarSet($news, paramstr(2))
VarSet($HdrNam, "Message-ID")
VarSet($FQDN, "tgm.dyndns.dk") # <== Din FQDN her...

Var($Art, $HdrVal, $left, $dump)

$Art=ArtAlloc
ArtLoad($Art, $news)
$HdrVal=ArtGetHeader($Art, $HdrNam)
RE_Split($HdrVal, "@", $left, $dump)
ArtSetHeader($Art, $HdrNam, $left+"@"+$FQDN+">")
ArtSave($Art, $news)
ArtFree($Art)

Quit
#*** Klip Her ***#

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-03-05 11:32

Dino skrev:

> Som jeg forstår det, så er det kun FQDN du vil udskifte?

Ja det kan man godt sige. Hamster er stillet til at indsætte et FQDN hvis
newsreaderen ikke gør det, men det gør Entourage ved at snuppe teksten efter
@ i mailadressen og det er jo ikke altid lige smart.

> Hvis du bruger Automatisering (Udgående News), så kan du bruge dette lille
> script / tilføje til dit eksisterende News Ud script:

Det ser ud til at virke fint. Tak for hjælpen. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Dino

Dato : 19-03-05 13:22

Den 19-3 2005 skrev Thomas G. Madsen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ja det kan man godt sige.

Hvis der er andre ønsker, så er det muligt at modifiere scriptet... ;0)

> Det ser ud til at virke fint. Tak for hjælpen. :)

;0)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-03-05 23:00

Dino skrev:

> Hvis der er andre ønsker, så er det muligt at modifiere
> scriptet... ;0)

Det skulle ikke undre mig. :)

--
Hilsen