INCOMPLETE TDC ??
Fra : T

Dato : 17-03-05 15:02

are tdc eller newsbin programmet der giver incomplete for tiden ?.
Har haft problemet i den sidste måned...håber der er hjælp at hente...

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 16:33

T skrev:
> are tdc eller newsbin programmet der giver incomplete for tiden ?.
> Har haft problemet i den sidste måned...håber der er hjælp at hente...

Det må være Newsbin der fucker up :)

--
Otto Pæd

Fra : T

Dato : 18-03-05 08:01

hmm..har prøvet med newsleecher, men det er samme resultat..??

Fra : T

Dato : 18-03-05 08:10

er der andre alternativer ( som feks newsbin), som er stabile...??

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 18-03-05 10:10

> are tdc eller newsbin programmet der giver incomplete for tiden ?. Har
> haft problemet i den sidste måned...håber der er hjælp at hente...

Det er TDC der er problemet, ikke Newsbin.
Jeg tror mere det var ment som en joke, da "Otto Pæd" skrev at det måtte
være newsbin.

Mvh Martin Sinkjær.

Fra : T

Dato : 18-03-05 11:24

Hvis man skulle have en anden udbyder, er der så nogle gode forslag ??

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-03-05 11:39

T wrote:
> Hvis man skulle have en anden udbyder, er der så nogle gode forslag ??
>
> in Sinkjær" <attila@deletethis.pc.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du er ude efter en mailserver, så kan jeg varmt anbefale sunsite's.
Jeg skiftede til den efter Sonofon havde problemer med deres og den
virker bare 100% og er til og med gratis.

Læs mere på : www.sunsite.dk

Fra : T

Dato : 18-03-05 12:14

der må gerne være mere end bare mail-sever...tænkte på tele2 eller cybercity
mv..??

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-05 13:33

T wrote:

> [...]

Jeg går ud fra at "T" primært søger en server med binære grupper.

> der må gerne være mere end bare mail-sever...tænkte på tele2 eller
> cybercity mv..??

Jeg kan ikke anbefale Tele2s nyhedsserver i hvert fald (men bortset
fra det er jeg meget tilfreds med dem).

Hvad med måske at finde en billigere udbyder end TDC, og så købe
dig til nyhedsgrupper, et eller andet sted. Jeg tænker på Giganews,
Teranews og hvad de hedder alle sammen. Jeg har ingen erfaring med
nogen af dem, men det er der nok andre der har.

PS: "T", kan jeg ikke overtale dig til at klippe det væk du ikke
svarer på, og så ellers svare under det citerede? Sådan her:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>. Tak. :)

Fra : T

Dato : 18-03-05 13:50

ok...selv tak....

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-04-05 13:32

> [...]
> Teranews og hvad de hedder alle sammen. Jeg har ingen erfaring med
> nogen af dem, men det er der nok andre der har.

www.usenetserver.com

www.yottanews.com

Brugte den første længe, og var tilfreds, men desværre fik lige min
linie problemer, og de kunne ikke hjælpe mig, skiftede til yottanews, de
er ikke helt så stabile, men tilfreds.

mvh Tommy Fer