Søger email program til IMAP
Fra : Martin Schultz

Dato : 16-03-05 18:51

Hejsa

Er der nogen der kan anbefale et godt email program til windows.

Det skal helst opfylde følgende krav:

God IMAP understøttelse (der røg outlook)

Hurtige søgning i programmet. (som fx. lookout pluginet til outlook
eller Bloomba) (udelukker thunderbird)

Grafisk pænt at se på.

Kan håndtere ÆØÅ ol. uden problemer (Der røg Bloomba)

Skal helst selv kunne sætte afsender addressen baseret på hvilken
adresse den email jeg svare på er sendt til.

Helst gratis men det er ikke et absolut krav hvis programmet er
godt nok.

Nogen forslag?

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-03-05 20:38

Martin Schultz wrote:
> [...]
>
> God IMAP understøttelse (der røg outlook)
>
> Hurtige søgning i programmet. (som fx. lookout pluginet til outlook

Søgning hvordan?

Der findes jo tonsvis af plugins til Thunderbird. Det er da værd at
checke ud.

Fra : L

Dato : 18-03-05 06:39

On 16 Mar 2005 17:50:49 GMT, Martin Schultz
<news2005@adsltips.invalid> wrote:

> [...]
>adresse den email jeg svare på er sendt til.
>
>Helst gratis men det er ikke et absolut krav hvis programmet er

Hej

Kan anbefale Eudora.
http://www.eudora.com/
Den har de funktioner du efterspørger.
Du kan teste det i free eller sponsored mode.

Mvh.
Lars