[Fwd: Hvorfor kan jeg ikke se mine egne ne~
Fra : Carsten Riis

Dato : 16-03-05 12:57

Jeg kan stadig ikke se mit eget indlæg, så jeg prøver lige at sende igen.
Beklager, hvis du føler dig genereret af det.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-03-05 14:35

Hej Carsten Riis, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg kan stadig ikke se mit eget indlæg, så jeg prøver lige at
> sende igen.

Kan du hvis du kører

Iøvrigt er serveren news.tiscali.dk ramt af et crash i dag, og de er
ved at kigge på den. Noget er begyndt at virke. Men det burde ikke
betyde noget mht. ovennævnte indlæg, da det er fra tirsdag aften.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Carl Drud

Dato : 16-03-05 17:32

Rudi Stegen wrote:

> Iøvrigt er serveren news.tiscali.dk ramt af et crash i dag, og de er
> ved at kigge på den. Noget er begyndt at virke. Men det burde ikke
> betyde noget mht. ovennævnte indlæg, da det er fra tirsdag aften.

Kan i ikke bare bruge Tele2s newsserver?

Carl

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-03-05 21:51

Carl Drud skrev den 16-03-2005 17:31:

> Kan i ikke bare bruge Tele2s newsserver?

Tja, jeg vil nu hellere have spillene

man er vel ny kunde?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-03-05 22:25

Hej Carl Drud, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Kan i ikke bare bruge Tele2s newsserver?

Nåsåmanerondskabsfuld!

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-03-05 22:30

Carl Drud wrote:

> Kan i ikke bare bruge Tele2s newsserver?

Ikke forstået, er der noget jeg bør vide, som Tele2-kunde?

Fra : Carl Drud

Dato : 17-03-05 17:50

Lars Stokholm wrote:

> Ikke forstået, er der noget jeg bør vide, som Tele2-kunde?

http://www.tiscali.dk/about/media/releases/article.jsp?content=311080

Carl

Fra : Carl Drud

Dato : 17-03-05 17:50