fejlmelding
Fra : Oscarp

Dato : 15-03-05 18:25

Hvorfor får jeg melding?
men kun når jeg sender til en bestemt modtager.
"Failed to deliver to 'blabla@blabla.com'

SMTP module(domain nordicassistance.com) reports:

host mail1.nia.net says:

550 Rule imposed as jeg@iname.com is believed to be an open relay"

hilsen

Oscar

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-03-05 19:17

Den 15-03-05 18.24 skrev Oscarp følgende:

> "Failed to deliver to 'blabla@blabla.com'
> SMTP module(domain nordicassistance.com) reports:
> host mail1.nia.net says:
> 550 Rule imposed as jeg@iname.com is believed to be an open relay"

Vedkommende bruger et spamfilter, som har din afsenderadresse
registreret som et åbent relay.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
34 tips & tricks til Internet Explorer

Fra : Oscarp

Dato : 15-03-05 20:30

Hvad skal jeg gøre?

Tak for svaret

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-03-05 20:59

Den 15-03-05 20.29 skrev Oscarp følgende:

> Hvad skal jeg gøre?

Eftersom iname.com ikke er dit eget domæne, er der ikke så meget at gøre
med hensyn til at få domænet ud af spamfiltret. Hvis du gerne vil kunne
sende til dem som benytter spamfiltret, er du derfor nødt til at finde
en anden udbyder at sende dine mails fra.

Jeg har flyttet lidt rundt på dit indlæg, så er det lidt nemmere for
andre at følge med i tråden. Du må meget gerne selv benytte følgende
fremgangsmåde fremover: citer fra det foregående indlæg, men klip det
unødvendige væk, og skriv så dit svar under det citerede.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som