newsprogram
Fra : Bæ9

Dato : 14-03-05 17:13

hej ng

hvilket newsreader er god?

jeg har bikset med xnews, der i øvrigt ser god ud, men den vil ikke lave hul
igennem!!

freeagent er tjekket, men den ligner jo noget fra da man skrev "dir" og
"xcopy" og den slags - køn er den ikke.

er der andre

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-03-05 19:19

Bæ9 wrote:
> [...]
> igennem!!
>
> freeagent er tjekket, men den ligner jo noget fra da man skrev "dir" og

Tjaa jeg bruger Mozilla Thunderbird og synes den funker helt fint.

Fra : Dino

Dato : 14-03-05 19:23

Den 14-3 2005 skrev Bæ9 i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
>
> freeagent er tjekket, men den ligner jo noget fra da man skrev "dir"
> og "xcopy" og den slags - køn er den ikke.

Ja, der er...

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Bæ9

Dato : 14-03-05 21:31

"Dino" <no.email.replies@excite.com> skrev i en meddelelse

> Ja, der er...
>
> --
> Dino

ser man det?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-03-05 19:25

Bæ9 wrote:

> hvilket newsreader er god?

slrn og i mindre grad 40tude Dialog.

> men den vil ikke lave hul igennem!!

Ser man det. Hvad mener du med at den ikke vil lave hul?

> freeagent er tjekket, men den ligner jo noget fra da man skrev
> "dir" og "xcopy" og den slags

Ja, den ligner noget fra 2005.

Nej, det er sådan set hvad der er. (Pssst: http://newsreaders.com/)