GIGANEWS er det noget ?
Fra : duck

Dato : 12-03-05 10:00

Hejsa

Jeg har set på GIGANEWS er det noget værd? eller er der andre newsserver som
er bedre? det mågerne være en hurtig en og god.
Jeg håber at høre fra jer med gode oplysninger.

Hilsen Jens

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 12-03-05 15:37

"duck" <likeyou2000@1000.com> wrote in

> [...]
> newsserver som er bedre? det mågerne være en hurtig en og god.
> Jeg håber at høre fra jer med gode oplysninger.

Der er ingen der er bedre end Giganews.
Giganews anses faktisk som kongen over alle paynews providere der findes.
Hurtig er Giganews også, for de har ingen hastigheds begrænsninger.
Completeness kan de også garanterer, for de er de eneste af samtlige
paynews providere som har en server stående her ovre i Europa
(news-europe.giganews.com).
I al den tid jeg har brugt dem har jeg været 100% tilfreds og skifter
bestemt ikke til nogen anden.

Sejersen.