Kryptering
Fra : Casper Clausen

Dato : 29-05-01 18:45

Hej NG

Er der nogen der ved hvor sikker den CryptAPI kryptering, som er med i
API'en, er? Evt. hvor mange bit den er på. Den er lyn hurtig, i forhold til
så mange andre krypteringalgoritmer jeg har set...gør det den dårligere??
I kan nok høre jeg ikke har specielt meget forstand på kryptering så i må
gerne skære det ud i pap for mig, hvis I ved meget om det.

--

Venlig hilsen
Casper Clausen

Fra : Gigasoft Danmark

Dato : 30-05-01 11:12

"Casper Clausen" <casperc@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> I kan nok høre jeg ikke har specielt meget forstand på kryptering så i må
> gerne skære det ud i pap for mig, hvis I ved meget om det.

HejCasper Clausen
Jeg har lavet et absolut sikker crypterings program som du kan downloade
her, hvis du er intresseret.

http://www.gigasoft.dk/dks/

Jeg arbejder på siden så der vil komme mere info om programmet her senere.

Gigasoft Danmark
Bjarne Østergård
www.gigasoft.dk E-mail: boe@gigasoft.dk
Tlf. 86 49 64 04