Skærme
Fijala 3554
Ny monitor
Fra : Brian Møller

Dato : 08-05-05 15:56

Hej

Jeg er på udkig efter en ny skærm på mellem 19" og 21".
Det skal være en CRT skærm.
Jeg har den holdning at den skal kunne køre 1600x1200 ved min. 80 hz. De
1600x1200 skal være en slags anbefalet opløsning, da jeg ikke tror en
skærm har det bedst ved at køre max. opløsning ved max antal hz hele
tiden. Så hellere købe en som kan klare lidt mere og lade den køre ved
lavere opløsning.
Budgettet jeg havde forestillet mig ville være ca. 3000 kr. for en 19"
og 4000 kr. for 21". Er dette urealistisk ?

Jeg har umiddelbart få øje på denne
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=20797

Men er der andre skærme som jeg bor kigge på i stedet / også ?

Mvh

Brian Møller

Fra : Jens G

Dato : 08-05-05 17:18

On Sun, 08 May 2005 16:55:31 +0200, Brian Møller <news@moellernet.dk>
wrote:

>Jeg har umiddelbart få øje på denne
>http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=20797
>
>Men er der andre skærme som jeg bor kigge på i stedet / også ?

Jeg synes da det måske er værd at se på denne Samsung:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=61922

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Brian Møller

Dato : 08-05-05 19:06

Jens G wrote:
> Jeg synes da det måske er værd at se på denne Samsung:
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=61922

Jeg takker mange gange. Jeg må sige at den skærm og ser lækker ud.
For dem som ikke ved det drejer det sig om en Samsung Syncmaster 1100 DF

Men jeg ser frem til at andre også har et andet bud :)

Tak igen

Mvh

Brian Møller

Fra : Morten

Dato : 08-05-05 22:34

Brian Møller skrev:

> Jeg er på udkig efter en ny skærm på mellem 19" og 21".
> Det skal være en CRT skærm.
> Jeg har den holdning at den skal kunne køre 1600x1200 ved min. 80 hz.

Hvis du er interesseret i en brugt skærm, så har jeg en Sony 21" CRT
Multiscan 500PS (Triniton) til salg. Velholdt og uden fejl. Se
specifikationer på http://www.sony.com.sg/asianit/monitors/500ps/500ps.htm
(1600x1200@85Hz).

Kun afhentning.

--