Skærme
Fijala 3554
Hvor fås BenQ 15" fladskærme i Da
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-05-05 18:29

Hej!

Hvor kan jeg købe BenQ 15" fladskærme i Danmark? Har kun fundet een shop med en
FP567 til 1750,- hos Qatos.dk til salg, og det er jo ikke imponerende (mht.
udbuddet) :(

Jeg har mulighederne FP557, FP567 eller evt. FP591 og det _skal_ være en
15"-monitor.

Kan evt. også være i Sverige eller Tyskland hvis transporten ikke er for
besværlig til Danmark.

Hvis i kender nogle sites eller butikker så sig endelig til!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-05-05 21:08

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> crashed Echelon writing

> Hvis i kender nogle sites eller butikker så sig endelig til!

edbpriser.dk

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-05-05 21:18

Hej!

Bjarke Andersen wrote:

> Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> crashed Echelon writing

> edbpriser.dk

Yes Einstein, der har jeg selvfølgelig ikke kigget

Har været alle forhandlere af BenQ igennem, men de har meget begrænset udvalg i
15" tft'ere...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : JK

Dato : 03-05-05 07:42

On Mon, 02 May 2005 19:29:13 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> [...]
>udbuddet) :(
>
>Jeg har mulighederne FP557, FP567 eller evt. FP591 og det _skal_ være en

Hvorfor _skal_ det være 15" ?

På en 19" har ikonerne omtrent samme store størrelse. Det er bare 17"
og 20", at en svagtseende skal undgå. Hvis det er det.

mvh

John

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-05-05 16:08

Hej!

JK wrote:
> Hvorfor _skal_ det være 15" ?

Fordi den skal passe i en hjemmebygget storskærmsprojektor
(http://www.lumenlab.com). Ellers havde jeg gået efter minimum en 17" som
iøvrigt koster det samme som 15"'erne...

Det er jo også derfor 15'erne ikke er at finde i div. butikkers programmer.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : JH

Dato : 03-05-05 13:41

> [...]
med en
> FP567 til 1750,- hos Qatos.dk til salg, og det er jo ikke imponerende

Jeg har stadig min 567 v2 stående.
Den er uden pixelfejl og næsten ikke brugt. (fandt en anden til min
projektor)

Interesseret ?

JH

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-05-05 16:07

Hej!

JH wrote:
> Jeg har stadig min 567 v2 stående.
> Den er uden pixelfejl og næsten ikke brugt. (fandt en anden til min
> projektor)
>
> Interesseret ?

Ja for faen Mail mig så vi kan arrangere en handel!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-05-05 20:25

Hej!

JH wrote:

> Jeg har stadig min 567 v2 stående.

Mailer du mig ikke? Jeg er ved at dø af spænding :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : JH

Dato : 04-05-05 08:06

> Mailer du mig ikke? Jeg er ved at dø af spænding :)

Har mailet dig :)

Husk på at du helst vil have en v2. (lidt højere kontrast, og
projektorvenlig i opbygning)

JH