Skærme
Fijala 3554
Xerox XL775D
Fra : Jan Pedersen

Dato : 01-05-05 08:57

Hej

Nogen der kender til denne skærm og kan sige noget positivt eller nigativt
om den ?

http://www.bjtrading.dk/dk/info.asp?varenr=MO-XS-17DVI

På forhånd tak

Jan Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-05 23:59

"Jan Pedersen" <andet@cuk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der kender til denne skærm og kan sige noget positivt eller nigativt
> om den ?

Jeg har da en sådan, og jeg er glad for den.

Om den er 100% farveægte eller hurtig nok til de mest krævende spillere ved
jeg ikke, men til mit brug er den fantastisk.
Billedet er behageligt og skarpt og det er IMHO den flotteste skærm på
markedet.
(det skulle da ellers lige være de store Apple-skærme...)

Rune

Fra : Dennis

Dato : 02-05-05 12:58

> Nogen der kender til denne skærm og kan sige noget positivt eller nigativt
> om den ?

Fantastisk... Har selv en..
Men skifter den til den 19" storebror om en uges tid... Så skal den "gamle"
ned i festrummet i kælderen

Kan KUN sige gode ting om den..

Mvh Dennis

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-05-05 16:06

:: Kan KUN sige gode ting om den..

Takker...

Er nu indkøbt og tagt i brug

Jan

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-05-05 18:06

Jan Pedersen wrote:
:::: Kan KUN sige gode ting om den..
::
:: Takker...
::
:: Er nu indkøbt og tagt i brug

Øv fant lige en pixelfejl....

Fra : Bent Skogemann

Dato : 05-05-05 08:41

Spørgsmål
Hvorfor er min skærm så "ulden" i alle billeder/fotos
Skrift står knivskarpt
Hvordan skal skærmen indstilles før end det er perfekt.
Bruger IKKE Dvi kabel.
Bent

Fra : Dennis

Dato : 11-05-05 14:43

> Øv fant lige en pixelfejl....

Kedeligt...
Men du har jo 14 dages returret.. Uden grund..

Du kan jo returnere, og købe en ny "et andet sted"..
Jeg skrev direkte til dem da jeg købte min, at de skulle tjekke den for
pixelfejl, da jeg ville benytte mig af de 14 dages returret, hvis der var en
eller flere pixel-fejl i skærmen..

Der var og er stadig ingen - har dog ikke købt den nye 19" endnu.. Men den
skulle gerne stå på mit om ca 1 uge...

Mvh Dennis