Skærme
Fijala 3554
Ang: Dell 1905FP fladskærm
Fra : BB

Dato : 28-04-05 20:43

Hej med jer
Jeg har lige fået denne skærm, som jeg syntes er fin, der er bare en ting
jeg vil spørge, om hvis man scroller hurtigt på en sort side med hvid tekst
bliver teksten blålig medens man scroller men normalt hvid igen når man ikke
scroller mere, er dette normalt ved en sådan skærm.
det er f.eks på dette link det er tydeligt.
http://www.stevesforums.com/forums/ jeg plejer at bruge en crt skærm så
derfor dette spørgsmål.
Hilsen og på forhånd tak.
Bent

Fra : BB

Dato : 28-04-05 20:47

Hej igen
Jeg glemte at sige at den er tilsluttet til DVI indgangen
Bent

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 28-04-05 21:41

Det gør min Samsung 173T også. Jeg vil umiddelbart tro, det har noget med
hjemmesiden at gøre, snarere end din skærm.

VH Thomas

Fra : Hans

Dato : 28-04-05 23:27

BB wrote:
> [...]
> igen når man ikke scroller mere, er dette normalt ved en sådan skærm.
> det er f.eks på dette link det er tydeligt.

Hvis du bruger jævn rulning i Explorer, så slå det fra.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-05 23:31

> [...]
ikke
> scroller mere, er dette normalt ved en sådan skærm.
> det er f.eks på dette link det er tydeligt.

Min gør det ikke, det er en Fujitsu Siemens s 17-1.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : John Jachmsen

Dato : 02-05-05 08:53

BB wrote:
> [...]
> scroller mere, er dette normalt ved en sådan skærm.
> det er f.eks på dette link det er tydeligt.

Jeg har den samme skærm og den gør det også. Jeg tror at det har noget
at gøre med at rammerne i tabellen er lyseblå og en scroll laver derfor
en optisk forvirring i dit øje?