Skærme
Fijala 3554
Fladskærm med højttalere?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-04-05 07:41

Det undrer mig, at udbudet af fladskærme med indbyggede højttalere er
begrænset.

Enten betyder det jo, at folk er ligeglade med lyd på PC'en, eller
også at det mest almindelige er at tilslutte PC'en til stereoanlægget.
Jeg kan vel ikke være den eneste der ikke har min PC i dagligstuen?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 24-04-05 09:24

"Kurt Hansen" <kurt@nospamtowle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også at det mest almindelige er at tilslutte PC'en til stereoanlægget.
> Jeg kan vel ikke være den eneste der ikke har min PC i dagligstuen?

Nej det er det modsatte, folk er ligeglade med lyd på PC'en hvis de har en
skærm med indbyggede højttalere køb du et sæt Altec Lansing eller
tilsvarende og du kan holde ud til at lytte til det din PC kan levere.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Jens G

Dato : 24-04-05 09:28

On Sun, 24 Apr 2005 08:40:41 +0200, Kurt Hansen <kurt@nospamtowle.dk>
wrote:

> [...]
>også at det mest almindelige er at tilslutte PC'en til stereoanlægget.
>Jeg kan vel ikke være den eneste der ikke har min PC i dagligstuen?

Man kunne jo også forestille sig at folk bruger deciderede PC
højttalere?
De skærmindbyggede højttalere jeg har hørt har lydt elendigt, så jeg
er tilbøjelig til at mene at dem der bruger dem, nærmest er ligeglade
med lyden.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-04-05 10:39

> [...]
> også at det mest almindelige er at tilslutte PC'en til stereoanlægget.
> Jeg kan vel ikke være den eneste der ikke har min PC i dagligstuen?

Nej det er fordi de højtalere der sidder i en skærm kun duer til sige dyt
blip båt,
Ligesom Paul siger køb et sæt Altec Lansing, det har jeg og det er fakstisk
bedre
end mange af de gode Bilka anlæg ;)

Kurt