Endnu et dødt NGK (Savage problem?????)
Fra : Birger Poulsen

Dato : 29-05-01 17:40

Har lige skiftet nr 2 NGK på konens Savage i denne sæson.
Det var blevet vådt.
Er det mon en skavank son LS650 har med for fed en blanding; erfaringer?
Min erfaring er at det ikke kan tørres og genbruges.
Jeg har ledt (i Århus) efter ND tændrør, men enten forhandler de ikke
mærket ("de er sku ringere end andre") eller har de ikke lige den model
som erstatter "min" type, og gider i hvert tilfælde ikke lette rø... og
bestille et eller flere hjem.
Gode råd modtages med glæde.

Birger

Fra : Armand

Dato : 29-05-01 21:40

Birger Poulsen <b.poulsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> [...]
model
> som erstatter "min" type, og gider i hvert tilfælde ikke lette rø...

Glem mc-forretningerne, og forhør dig istedet ved auto-tilbehørs
forretningerne,
"koblingsdepoter" og Autogrossister!

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-05-01 22:04

> Glem mc-forretningerne, og forhør dig istedet ved auto-tilbehørs
> forretningerne,
> "koblingsdepoter" og Autogrossister!

KS motor i Vejle - http://www.ks-motor.dk/nyweb/start/side1.htm under
Butik \ Mc tilbehør, har da en reklame for Denso tændrør

Allan Bojesen

Fra : Birger Poulsen

Dato : 30-05-01 12:48

Allan Bojesen wrote:

> KS motor i Vejle - http://www.ks-motor.dk/nyweb/start/side1.htm under
> Butik \ Mc tilbehør, har da en reklame for Denso tændrør
>
> Allan Bojesen

Tak, de flinke mennesker hos ks-motor har lovet at sende mig et par
stykker, allerede i dag.

Autogrossisterne gad ikke...

Birger Poulsen

Fra : Soren Schimkat

Dato : 31-05-01 07:26

Hej Birger

Mit gæt er at NGK er ret følsome tændrør: Jeg løb tør for benzin i
sidste måned - det kostede 4 nye rør. Jeg kunne dog starte maskinen og
humpe hjem efter at have renset tændrørerne med en stålbørste.

mvh Søren, CB 500 '76