Skærme
Fijala 3554
Mørk skærm
Fra : Myt

Dato : 22-04-05 20:32

Hej i gruppen

Jeg har til mit system 2 skærme som jeg bruger når jeg dels laver
hjemmesider. Den ene er en HP 71 og den anden er en Samsung SyncMaster
700IFT
Jeg er som sådan glad for begge, men min Samsung er bare ret meget mørkere i
billedet end min HP, og det er jeg selvfølgelig ikke glad for.
For at få det til at se nogenlunde ens ud, så er jeg nød til at skrue helt
op for lys styrken, dels på selve skærmen, og dels under egenskaber for
skærmen. Men det bliver ikke så godt som jeg vil have det. Jeg ligger nogle
billeder i dk.binaer om lidt, så man kan se mine indstillinger.
Hvis jeg laver er screen shot af det hele, så er der umiddelbart ikke nogen
forskel at se på sammenligningen, det kan også ses i dk.binaer.
Jeg har forsøgt mig med Adobe gamma loader, men det giver stadig ikke det
ønskede resultat.
Skal jeg se det sådan, at min skærm er ved at være slidt op, eller er der
nogle "metre" inde i selve skærmen jeg kan justere på. Det var der i gamle
skærme før hen, men jeg har ikke åbnet min Samsung for at se efter.

Myt

Fra : Myt

Dato : 22-04-05 20:40

Jeg skulle måske fortælle at jeg har et Tyan G9700 Pro grafikkort

Myt