Skærme
Fijala 3554
LCD TV og PC skærm i et
Fra : - ZULU -

Dato : 19-04-05 21:59

Har set at man kan få LCD TVs som også kan bruges som PC fladskærm.

Hvordan er disse ifht. til rene PC fladskærme?
Hvis de er lige så gode vil jeg gerne anbefales nogen?

19" er nok foretrukkent og høj opløsning (køre 1152*864 på min 17"crt - det
er lige stort nok - men 1280 er for småt på den størrelse skærm)
Ellers kan jeg af fladskærm under 3K tråden se at DELL eller Samsung nok er
hvad jeg skal kaste mig ud i hvis ren PC skærm.

Al vejledning modtages!

Fra : Hansen

Dato : 20-04-05 00:11

" - ZULU -" <z@z.z> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> hvad jeg skal kaste mig ud i hvis ren PC skærm.

Du er nødt til at gå lidt på kompromis: Har fx selv et Samsung 17" med tv:
MEGET flot pc-skærmbillede, 'almindeligt' tv-billede. Sikkert fordi
tv-billedet, der jo i virkeligheden ikke er særlig stort, skal skaleres op
til skærmens opløsning. Ikke dårligt, men det ER en pc-skærm med mulighed
for at se tv.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 09:14

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev i en meddelelse
> Du er nødt til at gå lidt på kompromis: Har fx selv et Samsung 17" med tv:

Vi har vist den samme skærm.

> MEGET flot pc-skærmbillede, 'almindeligt' tv-billede. Sikkert fordi

Jeg ville sige acceptabelt pc-billede og ringe tv-billede.

> tv-billedet, der jo i virkeligheden ikke er særlig stort, skal skaleres op
> til skærmens opløsning. Ikke dårligt, men det ER en pc-skærm med mulighed
> for at se tv.

Ja - men alternativet er meget værre. En lcd-skærm med tv-opløsning er jo i
praksis helt ubrugelig til pc-brug.

Fra : Hansen

Dato : 20-04-05 10:21

"S Hansen" <-> skrev i en meddelelse

> Vi har vist den samme skærm.

> Jeg ville sige acceptabelt pc-billede og ringe tv-billede.

> Ja - men alternativet er meget værre. En lcd-skærm med tv-opløsning er jo
> praksis helt ubrugelig til pc-brug.

HELT enig