Skærme
Fijala 3554
Acer AL1715s (Sølv)
Fra : Per Nielsen

Dato : 14-04-05 14:50

Hejsa.

Hvad har i af godt og dårligt at sige om Acer AL1715s (Sølv) 17" skærm?
Bedømmelserne på EDBPriser er kun positive.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=125156

Skærmen skal kobles til et GeForce4 Ti4400 grafikkort (som ingen problemer
skulle have med 1280x1024). Grafikkortet har både DVI og VGA, mens skærmen
kun har VGA. Er det for stort et minus, selvom bedømmelserne udelukkende er
positive? De 8ms tiltrækker mig også

Skærmen skal bruges til surfing, almindeligt kontorarbejde, lidt DVD-film i
ny og næ, samt spillet The Sims 2.

Synes i at skærmen på basis af ovennævnte vil egne sig glimrende, eller er
der bedre valg, når prisen helst skal holde sig under de 2.000-2.300 kr.?

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-04-05 14:57

Jeg overvejer evt. at købe skærmen hos Proshop:

http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid=43583

Er der nogen der har erfaringer med dem?

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-04-05 10:12

Det er så endt med at jeg i stedet har bestilt en 17" LG L1730B (Sølv):

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116940
http://prad.de/guide/screen1144.html