Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
mode not supportet
Fra : Kim Hansen

Dato : 09-04-05 10:06

Hej

Jeg har købt en fladskærm, som jeg er glad for.
Men når jeg starter programmet dvdshrink 3,2
bliver skærmen sort og der står på skærmen:
" mode not supportet " hvorfor gør den det?
Det er da bare et alm prog, som nok skulle køre i 75 eller 60hz.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Hansen

Dato : 09-04-05 13:50

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> " mode not supportet " hvorfor gør den det?
> Det er da bare et alm prog, som nok skulle køre i 75 eller 60hz.

Står der virkelig det?

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 09-04-05 15:52

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev:

>"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse

>Står der virkelig det?

Har du en løsning på problemet, eller hvad?
Meningen er vel til at forstå.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 15:54

Kim Hansen wrote:
> [...]
> " mode not supportet " hvorfor gør den det?
> Det er da bare et alm prog, som nok skulle køre i 75 eller 60hz.

Er der noget full screen preview i det program som prøver at kaste noget
på på skærmen som den (skærmen) ikke kan fidne du af monstro?

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-04-05 18:41

On Sat, 09 Apr 2005 16:53:58 +0200, "Claus Albæk (Kbh.)"
<claude@eugina.dk> wrote:

>Er der noget full screen preview i det program som prøver at kaste noget
>på på skærmen som den (skærmen) ikke kan fidne du af monstro?

Næ det skulle der ikke være, og jeg har prøvet at afinstallere
programmet og så installere en ny version, men det hjalp ikke.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 09-04-05 15:54

> [...]

>" mode not supportet " hvorfor gør den det?
>Det er da bare et alm prog, som nok skulle køre i 75 eller 60hz.

Prøv evt. deres forum:
http://forum.digital-digest.com/forumdisplay.php?s=&forumid=48

Har du opdateret driverne til grafikkortet og installeret skærmen
korrekt via .inf-filen til skærmen?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-04-05 18:42

On Sat, 09 Apr 2005 16:54:21 +0200, Michael Pilgaard <mipi@tiscali.dk>
wrote:

>Har du opdateret driverne til grafikkortet og installeret skærmen
>korrekt via .inf-filen til skærmen?

Yep, de nyeste drivere til grafik og skærmen er også installeret
korrekt