Skærme
Fijala 3554
Strømkabel til Dell 2001FP
Fra : IPB

Dato : 07-04-05 18:04

Hejsa

Hvilket type strømkabel fik i med til jeres skærm?? - en med 2 eller tre
ben???? - fik selv et med tre ben, som ikke helt ligner et "dansk" jordstik

//IPB

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 07-04-05 19:23

> Hvilket type strømkabel fik i med til jeres skærm?? - en med 2 eller tre
> ben???? - fik selv et med tre ben, som ikke helt ligner et "dansk"
> jordstik

Yep 3 ben meget dansk. Men måske er det fordi det er et edbstik, det er det
virksomheder normalt bruger så hvis du ikke ahr en stik dåse med edbstik. Må
du nok købe en ledning koster vist ikke mere end 30-40,-

Fra : Bjørn W.

Dato : 07-04-05 19:48

On Thu, 7 Apr 2005 20:23:23 +0200, "Jeppe Jensen" <12@12.12> wrote:

>Yep 3 ben meget dansk. Men måske er det fordi det er et edbstik, det er det
>virksomheder normalt bruger så hvis du ikke ahr en stik dåse med edbstik. Må
>du nok købe en ledning koster vist ikke mere end 30-40,-

Det er nemt - med en tang - at fjerne det 3. ben. Vrid og hvi lidt. Så
virker det fint i alm. stikkontakt uden jord.

Bjørn W.

Fra : IPB

Dato : 07-04-05 21:13

okay ligner bare ikke de EDB-stik jeg tidligere har set - stikkene på denne
er helt runde - og der er er ikke særlig stor afstand til det 3. ben. For at
sige det kort så passer den ikke til den EDB-stikdåse jeg har - troede bare
jeg havde fået et stik der ikke passede til dansk standard, men det lyder
til at jeg må igang med tangen:)

//IPB

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-04-05 21:09

On Thu, 7 Apr 2005 19:04:26 +0200, "IPB"
<Carbon(fjerndette)@(fjerndette)stofanet.dk> wrote:

>Hvilket type strømkabel fik i med til jeres skærm?? - en med 2 eller tre
>ben???? - fik selv et med tre ben, som ikke helt ligner et "dansk" jordstik

Jeg fik også et helt forkert kabel med til min 2001FP som jeg fik
leveret i går. Til alt held havde jeg et kabel, der passede, men jeg
har reklameret via Dells hjemmeside.

Hans Pedersen

Fra : IPB

Dato : 07-04-05 21:16

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik også et helt forkert kabel med til min 2001FP som jeg fik
> leveret i går. Til alt held havde jeg et kabel, der passede, men jeg
> har reklameret via Dells hjemmeside.

Så heldig er jeg ikke:( - så jeg vil også reklamere til dell, og se om jeg
kan få et stik der passer

Ja så sidder man her med en 20" tft - som man ikke kan prøve af:(

//IPB

Fra : Hans Pedersen

Dato : 08-04-05 06:33

On Thu, 7 Apr 2005 22:16:29 +0200, "IPB"
<Carbon(fjerndette)@(fjerndette)stofanet.dk> wrote:

>Ja så sidder man her med en 20" tft - som man ikke kan prøve af:(

Modbydeligt! I særdeleshed i betragtning af hvor fed den er

Hans Pedersen