Skærme
Fijala 3554
Pixelfejl...
Fra : Carlsen

Dato : 07-04-05 16:18

....jeg har hørt at man ikke kan få byttet sin fladskærm (nogen steder) hvis
der (kun) er en enkelt pixelfejl på den! Kan det passe?

-LC

--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-04-05 17:08

Carlsen wrote:
> ...jeg har hørt at man ikke kan få byttet sin fladskærm (nogen
> steder) hvis der (kun) er en enkelt pixelfejl på den! Kan det passe?

Det kommer an på fabrikanten og hvad denne siger om pixelfejl. de fleste har
vist en politik der siger 3-5 pixelfejl, men jeg er ikke sikker.. Det er jo
meget individuelt.

Du kan evt. bestille via postordre og se skærmen an, og så håbe på, at der
ikke kommer pixelfejl efter de 14 dage som du kan have skærmen i, inden den
skal sendes tilbage i forbindelse med returretten.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Hansen

Dato : 07-04-05 21:06

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> ...jeg har hørt at man ikke kan få byttet sin fladskærm (nogen steder)
hvis
> der (kun) er en enkelt pixelfejl på den! Kan det passe?

Nej

Fra : Lars

Dato : 07-04-05 21:23

On Thu, 7 Apr 2005 17:17:47 +0200, "Carlsen"
<FJERNcarlsens@webspeed.dk> wrote:

>...jeg har hørt at man ikke kan få byttet sin fladskærm (nogen steder) hvis
>der (kun) er en enkelt pixelfejl på den! Kan det passe?

Ja, det kan sagtens passe at du har hørt det. Det er dog ikke
korrekt.
De forskellige producenter tolker den samme standard forskelligt,
nogen giver bedre garantier mod pixelfejl og de enkelte butikker
har desuden forskellige tolerancer for det (nogen steder er der
jo også en returret man kan gøre brug af), så du bliver nødt til
at spørge der hvor du vil købe.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : FedeDorit

Dato : 09-04-05 17:49

> [...]
> Remove FJERN from my e-mail address when replying.
> Enlevez FJERN de mon adresse électronique pour me répondre.

Tjdata i Odense kører med 0 pixelfejl de 2 første dage..dvs hvis man har 1
pixelfejl inden 2 dage tager de den retur uden problemer...

Fra : Jimmi Andersen

Dato : 12-04-05 14:43

Sony kører med samme politik. 0 pixelfejl.