Skærme
Fijala 3554
Efterlysning: ejere af Sony SDM-HS94P TFT-~
Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 06-04-05 23:06

Jeg har for nylig købt en 19" Sony SDM-HS94P TFT-skærm, som
umiddelbart er ganske lækker mht. design såvel som skarphed,
responstid m.m.

Dog er jeg irriteret over to ting:
1. sort er ikke sort, men snarere en art mørk blågrå nuance.
2. i top og bund vises mørkere farver noget lysere end på andre
områder af skærmen.

Begge "egenskaber" er specielt tydelige ved afspilning af film i
widescreen-format eller i mørke scener i f.eks. Half-Life 2

Er der andre ejere af ovennævnte skærm, der oplever samme problem? I
så fald har jeg nok bare været uheldig og vil da få foretaget
omlevering. Hvis det derimod er en beklagelig "feature" ved skærmen
må jeg nok desværre benytte mig af de 14 dages returret, man som
bekendt har ved fjernhandel, og i stedet finde en anden skærm.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk
»Remember that money can't buy happiness. But it can buy expensive

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-04-05 09:05

Hej

Jeg har sådan en skærm, har haft den i et ½ år.
Kan ikke genkende det du beskriver, her er sort meget sort.

Kurt