Skærme
Fijala 3554
Styring af skærmens lysstyrke fra musen?
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 22:36

Jeg skal installere en fladskærm på min båd. Det er vigtigt at kunne justere
lysstyrken efter forholdene. Min notebook er godt gemt væk (lukket i
skuffen!) - og det er tastaturet så også. Fladskærmen er den eksterne skærm.

Kan du fortælle mig, hvordan jeg kan justere skærmens lysstyrke - blot ved
at have adgang til en trådløs mus i cockpittet? - da min monitor er placeret
bag en vandtæt glasplade, så jeg har heller ikke adgang til skærmens
knapper!

Jeg lurede på, om der var et lille program, der kunne klare denne opgave?

--
Flemming Torp
'Even the worst day sailing is better than the best day working'

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-04-05 14:27

Flemming Torp - fletopkanelbolle2rp.danmark
4254563a$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev følgende:
> [...]
> adgang til skærmens knapper!
>
> Jeg lurede på, om der var et lille program, der kunne klare denne

I grafikkortets software er der ofte denne mulighed... Hvilket grafikkort
sidder i din bærbare?

--
Martin Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-05 15:17

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> Flemming Torp - fletopkanelbolle2rp.danmark
> 4254563a$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

snip

> I grafikkortets software er der ofte denne mulighed... Hvilket grafikkort
> sidder i din bærbare?
>
> --
> Martin Petersen
Det hedder NVIDIA GeForce FX Go 5350 - det er det, der står i
enhedshåndtering.

--
Flemming Torp