Skærme
Fijala 3554
Erfaring med S-IPS panel på 25ms
Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 06-04-05 19:28

Hejsa

Jeg går og overvejer at købe en 19" LG L1930B med S-IPS 25 ms panel. Men jeg
er kommet i tvivl om panelet er hurtigt nok til spil og film?

Hvis ikke, hvilken anden 19" TFT-skærm kan anbefales som har DVI indgang?

MVH
Lasse Kjærsgaard

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-04-05 20:25

On Wed, 6 Apr 2005 20:27:48 +0200, "Lasse Kjærsgaard"
<lassekj@XXX_XXXmail.dk> wrote:

>Hvis ikke, hvilken anden 19" TFT-skærm kan anbefales som har DVI indgang?

Du har kigget på Dells hjemmeside, ikke?

Hans Pedersen

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 06-04-05 20:28

> Du har kigget på Dells hjemmeside, ikke?

Nej, det har jeg ikke. Er de specielt gode eller?

MVH
Lasse Kjærsgard

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-04-05 20:45

On Wed, 6 Apr 2005 21:28:06 +0200, "Lasse Kjærsgaard"
<lassekj@XXX_XXXmail.dk> wrote:

>Nej, det har jeg ikke. Er de specielt gode eller?

Med deres nuværende tilbud, så ville jeg bestemt overveje denne:
http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?sku=31255&c=dk&l=da&cs=dkdhs1&category_id=211&first=true&page=productlisting.aspx

Hans Pedersen

Fra : RF

Dato : 06-04-05 22:35

> Med deres nuværende tilbud, så ville jeg bestemt overveje denne:
> http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?sku=31255&c=dk&l=da&cs=dkdhs1&category_id=211&first=true&page=productlisting.aspx

Er i tvivl om hvorvidt denne har S-IPS panel ! pga. kontrast forholdet, der
antyder at det nok mere er et MVA/PVA panel der sidder i, hvilke er ringere
end S-IPS.

Men mht LG L1930B, så har jeg den selv og det er den bedste skærm jeg har
haft.
Jeg var selv meget i tvivl mht. film og spil, men har ingen problemer
oplevet med noget af det.
Vil dog samtidig anbefale dig at gøre brug af DVI, det giver et ekstra pif i
farver og klarhed IMO.

Så go for it!

m v h
Ronni

Fra : JK

Dato : 07-04-05 08:03

On Wed, 6 Apr 2005 23:34:35 +0200, "RF" <news.sunsite@mailme.dk>
wrote:

>Er i tvivl om hvorvidt denne har S-IPS panel ! pga. kontrast forholdet, der
>antyder at det nok mere er et MVA/PVA panel der sidder i, hvilke er ringere
>end S-IPS.

http://www.prad.de/guide/screen1531.html

PVA!

John

Fra : John Jachmsen

Dato : 07-04-05 08:35

JK wrote:

> http://www.prad.de/guide/screen1531.html
>
> PVA!
>
> John

Hvad så? Hvad betyder det at det er PVA? -er den ikke god?

JJ

Fra : TS

Dato : 07-04-05 10:15

"John Jachmsen" <duerikke@duerikke.dk> wrote in message

> Hvad så? Hvad betyder det at det er PVA? -er den ikke god?
>
> JJ

Der er nogen der mener det er den bedste 19'' på markedet nu:
http://tinyurl.com/4glzq

mvh TS

-der selv overvejer at købe den

Fra : John Jachmsen

Dato : 07-04-05 10:40

TS wrote:

> Der er nogen der mener det er den bedste 19'' på markedet nu:
> http://tinyurl.com/4glzq
>
> mvh TS
>
> -der selv overvejer at købe den

Jeg har lige bestilt den, så må vi se hvad den kan. Jeg overvejede også
et vægmonteringssæt, men de vil sq have 497,- kr for det. Gad vide om
jeg ikke selv kan flikke et eller andet sammen?

Mvh
JJ

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 07-04-05 11:58

> Jeg har lige bestilt den, så må vi se hvad den kan.

Kom endelig med en vurdering af den her i gruppen!

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk
»Based on the sheer number of panty shots in anime, my wife has deduced

Fra : Fam.Merrild

Dato : 06-04-05 21:16

Hej
har haft en lg19 25ms