Skærme
Fijala 3554
Hvad med Dell Ultrasharp 1905FP
Fra : John Jachmsen

Dato : 06-04-05 10:47

Er der nogen af jer der kender ovennævnte skærm?

http://makeashorterlink.com/?X166224DA

Er det ikke korrekt at den har DVI? og hvordan vil den spille sammen med
mit Radeon9000 kort? Bliver den iøvrigt leveret med DVI kabel? Og hvad
med DELL -har jeg returret hvis der er døde pixels? Kender I til nogle
tests hvor skærmen indgår?

Tjae det var bare hvis I kendte lidt til skærmen og kunne
anbefale/fraråde den.

Mange hilsner
JJ

Fra : John Jachmsen

Dato : 06-04-05 10:55

John Jachmsen wrote:
> [...]
> tests hvor skærmen indgår?
>
> Tjae det var bare hvis I kendte lidt til skærmen og kunne

Jeg glemte lige:
Ved I om den kan vægmonteres?

Tak
JJ

Fra : JJ

Dato : 06-04-05 13:32

"John Jachmsen" <duerikke@duerikke.dk> wrote in message
> Er der nogen af jer der kender ovennævnte skærm?
>
> http://makeashorterlink.com/?X166224DA

Nej

> [...]
> mit Radeon9000 kort? Bliver den iøvrigt leveret med DVI kabel? Og hvad
> med DELL -har jeg returret hvis der er døde pixels? Kender I til nogle
Ja med dvi står her: http://makeashorterlink.com/?Y3D8114DA

Ja kabel medfølger(gjorde ihvertfald på min 2001FP)

Døde pixels, mener det er 3 pixels inden for en tomme, eller ialt 5.
Men mener det er rimelig standard den garenti der er. udover at LG er kommet
med en 0 pixel garenti

Fra : Neuhafen

Dato : 06-04-05 14:52

Samsung har også en 0 pixel garranti !!!

http://www.samsung.com/dk/presscenter/samsunglocalpress/samsunglocalpress_20050201_0000097086.asp

Neuhafen

Fra : Søren Kirkegård

Dato : 07-04-05 17:01

Jeg overvejer selv at købe overstående skærm. Hvis du ikke allerede har
fundet nogle tests, så er der en fra Anandtech.com her.

http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=2332

Her bliver den stillet op mod 7 andre bla Samsung og bliver testvinder.

Søren K