Skærme
Fijala 3554
Skærm dvale genvej
Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-04-05 19:49

Er det muligt at lægge en genvej på skrivebordet, som gør at (kun) skærmen
går i dvale med det samme, når man klikker på den?. Jeg har googlet lidt,
men har ikke rigtigt kunnet finde noget.

Mvh

Karsten

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-04-05 19:58

"Karsten Jensen" <julemandenborpagronland@dk.dk> skrev:
> Er det muligt at lægge en genvej på skrivebordet, som gør at (kun) skærmen
> går i dvale med det samme, når man klikker på den?. Jeg har googlet lidt,
> men har ikke rigtigt kunnet finde noget.

det hedder vist standby...

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-04-05 20:01

Karsten Jensen wrote:

> Er det muligt at lægge en genvej på skrivebordet,

Jeg går udfra du tænker på Windows ikk'?

> som gør at (kun) skærmen går i dvale med det samme, når man klikker på
> den?.

Smut her hen og hent PowerOff.
http://users.pandora.be/jbosman/applications.html

Lav en genvej til poweroff.exe og tilføj parmeteren:
monitor_off

Skal du ha' det specialiceret mere, så kik i dokumentationen under punkt 4.

--
Mvh. Lars

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-04-05 20:20

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev bl.a:

> Jeg går udfra du tænker på Windows ikk'?

Jo, det glemte jeg at nævne.

> Smut her hen og hent PowerOff.
> http://users.pandora.be/jbosman/applications.html

Det gør jeg. Mange tak for hjælpen.