Skærme
Fijala 3554
Hvilken er bedst; Aldis eller Dell
Fra : M.I

Dato : 31-03-05 18:21

Hej gruppe

Jeg har meget lidt begreb om fladskærme, men da det kniber med
skrivebordsplads, varer det vel ikke længe, før jeg må på vognen. Hvis det
skal være nu, skal det være en af to følgende. Men hvilken er det bedste køb
efter Jeres mening (Også pris, design og service i betragtning). Jeg spiller
sjældent.

1) Aldis Medion 19 " til 2299
Reaktionstid 8 ms
VGA og DVI stik m. automatisk signaldetektering
Lysstyrke 300 cd/m2
1280x1024
synsvinkel 150/135
to integrerede højttalere
3 års vorort garanti (man skal vel selv sende ind?)
2299 kr

2) Dell Ultrasharp 1905FP 19" performance LCD Flat Panel Monitor til 2829
kr. inkl fragt
a.. Monitor size and type : 19" (48.3cm) active matrix TFT
a.. Resolution : 1280 x 1024 (SXGA)
a.. Response time / Brightness / Contrast Ratio : 20ms / 250cd/m2 / 800:1
a.. Dimensions h x w x d : 420 / 550 (compressed / extended) x 415 x 217 mm
a.. Weight : 7.0 kg
a.. Inputs : Analogue / Digital
a.. Height adjustable stand / Audio capability : Yes (130mm travel) /
Optional AS500 soundbar
a.. VESA mounting compatible / Security slot : Yes (100mm) / Yes
a.. Integrated powered USB 2.0 hub : 4 downstream / 1 upstream ports
a.. Warranty : 3 year next business day exchange

2829 kr

Takker

M.I