Skærme
Fijala 3554
Program til at teste TFT skærm?
Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 29-03-05 18:44

Hejsa,

Jeg får, forhåbentligt, en TFT skærm imorgen. Samsung 20ms PVA.

Jeg er dog ikke 100% sikker på at det lige er noget for mig.

Hvilke programmer kan jeg bruge til at teste den?

Fra : Frank Andersen

Dato : 29-03-05 21:08

On Tue, 29 Mar 2005 19:43:43 +0200, Thomas Wesley Hinton wrote:

> Hejsa,
>
> Jeg får, forhåbentligt, en TFT skærm imorgen. Samsung 20ms PVA.
>
> Jeg er dog ikke 100% sikker på at det lige er noget for mig.
>

> Hvilke programmer kan jeg bruge til at teste den?

Du kan f.eks bruge et program, Nokia har lavet. Du kan finde det på
http://m-net.magnussons-elektronik.se/bildsk%C3%A4rmar/bildsk%C3%A4rms%20test%20NOKIA/
Det ligger inde i lcdtest.zip

Frank
--
Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-03-05 21:12

"Thomas Wesley Hinton" <wesleyREMOVETHIS@worldonline.dk> writes:

> Hejsa,
>
> Jeg får, forhåbentligt, en TFT skærm imorgen. Samsung 20ms PVA.
>
> Jeg er dog ikke 100% sikker på at det lige er noget for mig.
>
> Hvilke programmer kan jeg bruge til at teste den?

For pixelfejl mm, Nokia Monitor Test v2

http://www.harrekilde.dk/~khp/Ntest2.exe

Kai

Fra : Peter

Dato : 29-03-05 23:42

"Thomas Wesley Hinton" <wesleyREMOVETHIS@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:atg2e.107941$Vf.4150722@news000.worldonline.dk...
> Hejsa,
>
> Jeg får, forhåbentligt, en TFT skærm imorgen. Samsung 20ms PVA.
>
> Jeg er dog ikke 100% sikker på at det lige er noget for mig.
>

> Hvilke programmer kan jeg bruge til at teste den?

Nokia har et test program på denne adresse:
http://www.wintotal.de/softw/index.php?rb=61&id=2196

Peter B

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 30-03-05 14:45

Takker for svarene.

Jeg vil prøve det når skærmen dukker op :)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-03-05 17:36

<http://www.passmark.com/products/monitortest.htm>.

--