Skærme
Fijala 3554
Flatron 19"
Fra : mg

Dato : 24-03-05 19:08

Har netop taget min første fladskærm ibrug, Flatron 1930B med IPS panel 19"
Tilslutningen er analog, grundet mit grafikkort ikke har DVI,
Er skuffet mht til teksten, den er ligesom lidt hakket,
Er det det , der bliver kaldt pixeleret ?
for så kan jeg godt se problemet nu.
Er det iøvrigt elimineret hvis der vælges en 17" ?
Går ikke ud fra at dette problem kan løses på nogen måde ?
Vil meget gerne høre om der er andre der har haft samme oplevelser,
det er selvfølgelig mest irriterende ved mindre skrift størrelser

Venlig hilsen

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 24-03-05 19:20

"mg" <msg@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Vil meget gerne høre om der er andre der har haft samme oplevelser,
> det er selvfølgelig mest irriterende ved mindre skrift størrelser

Og du har sat den til 1280x1024?

Mogens

Fra : mg

Dato : 24-03-05 20:29

ja under egenskaber indstillinger er den sat til 1280x1024

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 24-03-05 21:05

> ja under egenskaber indstillinger er den sat til 1280x1024
Den skal køre 60hz

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 25-03-05 11:05

"Jeppe Jensen" <12@12.12> wrote in message
> Den skal køre 60hz
Nej, han bruger analog.

Mogens

Fra : Kristian

Dato : 27-03-05 17:11

> Nej, han bruger analog.

Øhmneeeee.......er også ny i fladskærme....skal de altid køre med
60hz...eller?
Jeg bruger også analog tilslutning.

Kristian