Skærme
Fijala 3554
Dell 2001FP
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 22-03-05 18:55

Kan det passe der ikke følger strøm kabel med til den skærm,
der er en "omformer" med, men der mangler den ledning fra omformer til
stikontakt.

Kunne ikke smide billede i dk.binaer så det kan ses her:

ftp://dell:kabel@80.162.162.246

vh
jeppe

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 22-03-05 19:37

> [...]
> stikontakt.
>
> Kunne ikke smide billede i dk.binaer så det kan ses her:

Ligner meget sådan et kabel, men skal man virkelig selv have sådan et?

Fra : Esben

Dato : 22-03-05 20:55

"Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse

> Ligner meget sådan et kabel, men skal man virkelig selv have sådan et?

Det har garanteret bare glemt at putte det i kassen. Du kan bruge et af
disse:
http://www.sandberg.dk/worldwide/prod.asp?prod=502-77
http://www.sandberg.dk/worldwide/prod.asp?prod=502-33

--
Esben

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 22-03-05 21:36

> Det har garanteret bare glemt at putte det i kassen. Du kan bruge et af
> [...]

Så vaer den ved edbpriser billigere

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 22:35

Jeppe Jensen wrote:

> Ligner meget sådan et kabel, men skal man virkelig selv have sådan et?

Det skal medfølge i en seperat kasse.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 22-03-05 22:51

Jeppe Jensen wrote:
> [...]
> stikontakt.
>
> Kunne ikke smide billede i dk.binaer så det kan ses her:

Jeg har godt nok en 2005FPW men der fulgte en separat kasse med dansk
strømkabel med... så ring til dell, så sender de dig sådan et uden
problemer det er jeg sikker på

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 23-03-05 16:59

Problemet er nok jeg har købt skærmen gennem mit arbejde så viste ikke der
skulle være ankommet 2 pakker, den anden har sikkert gemt sig.
Takker for alle svar.

vh
jeppe