Skærme
Fijala 3554
Skærm vil ikke gå op i Hz
Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 22-03-05 00:01

Hejsa

Jeg har en Sony E200 17" som jeg har været rigtig glad for i en del år
efterhånden.
Her den anden dag da jeg starter op, vil den kun vise billedet i 60Hz. Jeg
har prøvet at rode med alt muligt. Nå, jeg sætter en gammel billig 17" skærm
til. Den viser fint billedet i 85Hz. (Billige lort kan ik gå højere)
Hmmmm....jeg sætter min Sony til en anden PC - ingen problemer. Det var da
lige godt pokkers!! Sætter min Sony tilbage igen, den flimrer mærkeligt når
jeg forsøger at ændre Hz og klikker ikke som den plejer når man ændrer Hz
eller opløsning.
Har prøvet med nye gfx drivere, med og uden "Refresh Lock" Intet vil få min
Sony op i Hz igen!!!

Og nu - spørgsmålet som skal redde min Sony tilbage!! Hvad gør jeg??

Please help

Jakob B.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-03-05 13:44

Jakob Baunsgaard wrote:

> Og nu - spørgsmålet som skal redde min Sony tilbage!! Hvad gør jeg??

Der er en elektrisk fejl i din skærm, lyder meget som nogle dårlige
kondensatorer, og eller defekte transistorer, burde ikke koste alverden at
få lavet hvis du kender en monitor kyndig person.

--
MVH.
N_B_DK