Skærme
Fijala 3554
Fladskærm til PC og tv
Fra : Dennis Tietgen

Dato : 14-03-05 20:54

Hej

Jeg overvejer at købe en fladskærm i 19-20" til min søn. Han skal
bruge den til at at spille computer i tilfredsstillende kvalitet og
til at kunne se tv på.... men hvad skal man vælge???

Hvad skal man holde øje med... hvad er vigtigt... har I nogle ideer
til fladskærme.... til tilfredsstillende penge... 2-4.000 kr.

Med venlig hilsen

Dennis Tietgen

Fra : bob

Dato : 15-03-05 08:14

Hvad med den her ?
http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK
/ViewProductDetail-Start;sid=SUn9GSe9VrH9GWWLwkw9sW6fopdzMLajlAADTbumzd0yYgm
TKmHGvVancu2MA9np1VI=?ProductUUID=VW8KamdMGmIAAAEBVbwGJhl9&CatalogCategoryID
=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_data_monitor&CategoryName=tdc_p_
data_monitor&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog

bob

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 11:24

> Jeg overvejer at købe en fladskærm i 19-20" til min søn. Han skal
> bruge den til at at spille computer i tilfredsstillende kvalitet og
> til at kunne se tv på.... men hvad skal man vælge???

Du får LANGT mere ud af en 20" end en 19", som reelt ikke har mere
skærmplads end en 17" (samme opløsning).

Til tv og spil skal du vælge en skærm med gode farver og lav responstid. Tag
et kig på Dell 2001FP som har videoindgang (du kan tilslutte en
videobåndoptager direkte og vips har du et tv - højttalerne skal dog købes
ekstra). Den er hurtig (12ms), men nogle generes af "screendoor" effekten -
nogle mikroskopiske vandrette linjer, der minder lidt om de hologrammer man
finder i cornflakespakker. Mig generer det ikke længere - jeg har vænnet mig
til det

mv
Søren