Skærme
Fijala 3554
Samsung 19" TFT 913N vs. - 193P
Fra : Thomas \(Århus\)

Dato : 13-03-05 20:38

Hej,

hvilken een ville du vælge? (kommer til at spille lidt,
så 913N's 8ms responstid trækker lidt)

tillægsspørgsmål: hvorfor er der flere varianter
af hvert produkt, kan ikke få overblik. F.eks. findes
der en 913N (MJ19ESTSB) og 913N (MJ19ESKSB).

SHG.dk skriver at 913N har både Pivot og højttalere, passer det?
(det står der ikke ved edbpriser.dk!)

Pft.
Thomas

Fra : Peter J

Dato : 14-03-05 19:15

"Thomas (Århus)" <denergodnok@hotmail.com> skrev

> hvilken een ville du vælge? (kommer til at spille lidt,
> så 913N's 8ms responstid trækker lidt)

Jeg vil til enhver tid vælge 193P (og det har jeg så gjort

Det er korrekt, at responstiden er en anelse langsommere, men til gengæld
har den suveræn betragtningsvinkel og farvegengivelse. Jeg synes ikke jeg
oplever problemer med trailing i spil - jeg spiller et bredt udvalg af
actionspil, men dog ikke i den store stil.

mvh
Peter

Fra : René Sørensen

Dato : 15-03-05 19:02

Peter J wrote:

> [...]
> oplever problemer med trailing i spil - jeg spiller et bredt udvalg af
> actionspil, men dog ikke i den store stil.

Har det ikke også noget at gøre med, at skærmen kører med et va panel
i stedet for det gense TN? Man kan vel ikke helt samligne hastighederne...

René

Fra : Peter J

Dato : 16-03-05 17:50

"René Sørensen" <renems@pip.cybercity.dk> skrev

> Har det ikke også noget at gøre med, at skærmen kører med et va panel i
> stedet for det gense TN? Man kan vel ikke helt samligne hastighederne...

Jo - responstid er ikke direkte sammenlignelig på to forskellige paneltyper.

mvh
Peter