Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Mest Plads på skærmen 17" el. 19"
Fra : Kim

Dato : 13-03-05 16:15

Jeg vil gerne vide om man ved at købe 19" fladskærm får mere plads på
skærmen i forhold til 17" De har vel samme opløsning
Mvh. Kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-03-05 16:48

"Kim" <kim014@mail.dk> crashed Echelon writing

> Jeg vil gerne vide om man ved at købe 19" fladskærm får mere plads på
> skærmen i forhold til 17" De har vel samme opløsning

Hvis begge opløsninger er 1280x1024 får du ikke mere plads, men billedet
bliver større. Du kan selvfølgelig så selv ændre skrift og ikon størrelse i
Windows og så få mere plads på den måde.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kim

Dato : 13-03-05 17:08

> Hvis begge opløsninger er 1280x1024 får du ikke mere plads, men billedet
> bliver større. Du kan selvfølgelig så selv ændre skrift og ikon størrelse
> Windows og så få mere plads på den måde.

Vil det så ikke sige at en 17" skærm er stort set lige så god som en 19" ??
Jeg vil kun vælge en 19" hvis der er mere plads ,da jeg synes en 17" ser
mere fiks ud.
Mvh. Kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-03-05 17:20

> Vil det så ikke sige at en 17" skærm er stort set lige så god som en
> 19" ?? Jeg vil kun vælge en 19" hvis der er mere plads ,da jeg synes
> en 17" ser mere fiks ud.

Det handler om smag og behag jow. Nogen især gamere vil jo nok hellere have
større.

--
Bjarke Andersen