Skærme
Fijala 3554
Signal out of range?
Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 13-03-05 12:58

hey ng!

Når jeg starter min computer op kommer den kun til skærmen hvor XP loader,
og så går den i sort og melder "Signal out of range" -hvad betyder det?
Jeg har prøvet at bytte grafikkortet ud, men det hjalp ikke noget!
Nogen der kan hjælpe?

/Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : Mads

Dato : 13-03-05 13:20

On Sun, 13 Mar 2005 12:57:48 +0100, "Rasmus Broholm Andersen"
<rasmusbNOSPAM@dbs.dk> wrote:

> [...]
>og så går den i sort og melder "Signal out of range" -hvad betyder det?
>Jeg har prøvet at bytte grafikkortet ud, men det hjalp ikke noget!

Kunne tyde på at du har fået valgt en opløsning eller frekvens som
din skærm ikke understøtter. Prøv at starte op i fejlsikret tilstand
og sæt så opløsning eller frekvens ned til en lavere indstilling.

mvh Mads

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 13-03-05 13:33

> Kunne tyde på at du har fået valgt en opløsning eller frekvens som
> din skærm ikke understøtter. Prøv at starte op i fejlsikret tilstand
> og sæt så opløsning eller frekvens ned til en lavere indstilling.

Det kan heller ikke lade sig gøre at starte den op i fejlsikret tilstand!?

/Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : Mads

Dato : 13-03-05 13:53

On Sun, 13 Mar 2005 13:33:16 +0100, "Rasmus Broholm Andersen"
<rasmusbNOSPAM@dbs.dk> wrote:

>Det kan heller ikke lade sig gøre at starte den op i fejlsikret tilstand!?

Har du mulighed for at prøve med en anden skærm ?
Det kunne jo være noget i skærmen der er stået af.

mvh Mads

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 13-03-05 17:10

> Har du mulighed for at prøve med en anden skærm ?
> Det kunne jo være noget i skærmen der er stået af.

Det er også prøvet, endda med to forskellige skærme -intet hjælper!

/Rasmus Broholm Andersen [9900]