Skærme
Fijala 3554
Fejl på tft'en
Fra : Gunnar007

Dato : 13-03-05 09:53

Købte for 1 1½ år siden en fladskærm i electricity, 18" af mærket elitegroup
model EZ18a

Skærmen kører på flg opsætning, win xp opløsning 1280x1024-75hz, som den
altid har gjort
Grafikkortet den sidder på er et NVIDIA GeForce FX 5200
Skærmen har fungeret fint indtil for ganske nylig.

Fejlen er som følger:
Tænder pc'en op, skærmen viser boot siden, men lige så snart xp, starter op
på disken, forsvinder billedet fra skærmen, powerknappen lyser som alt er
ok.
Skærmen kan kun slukkes og tændes, man kan ikke engang komme en i menuen ved
at trykke på menu knappen. Først når jeg slukker på power knappen, og tænder
igen kommer billedet.

Er det en reklamations sag eller er der andet som kan have indflydelse på
dette ??

Hilsen G

Fra : Hansen

Dato : 13-03-05 13:05

"Gunnar007" <007c@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen kommer billedet.
>
> Er det en reklamations sag eller er der andet som kan have indflydelse på

Prøv at starte Windows i VGA-tilstand eller fejlsikret tilstand. 'Noget' kan
ha' ændret Windows, så der anvendes en skærmopløsning, din skærm ikke
understøtter.

Fra : Gunnar007

Dato : 14-03-05 16:45

"Hansen" <Hansen@lynge.gø> skrev i en meddelelse
> Prøv at starte Windows i VGA-tilstand eller fejlsikret tilstand. 'Noget'
> kan
> ha' ændret Windows, så der anvendes en skærmopløsning, din skærm ikke
> understøtter.

Har prøvet det, det hjalp lidt.. Af en eller anden grund.
Tak.

Hilsen G