Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
OT spamfigter
Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-03-05 18:14

Kære alle i som kører med reklame for spamfigter vil i godt fjerne den da
dem generer min blindtarm (signatur alt for lang)
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-03-05 18:25

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> crashed Echelon
writing news:42331add$0$29430$ba624c82@nntp06.dk.telia.net:

> Kære alle i som kører med reklame for spamfigter vil i godt fjerne den
> da dem generer min blindtarm (signatur alt for lang)

Det kan de ikke sådan helt, da Spamfighter Free edition helt automatisk
sætter signaturen på. For at fjerne den skal man købe pro abonnementet
eller afinstallere.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-03-05 19:11

Paul Østerby Sørensen skrev:
> (signatur alt for lang)

næ det er den ikke, en signatur må være 4 linjer a 72 tegn og
spamfighter signaturen når ikke op på 72 tegn i nogle af de linjer den
indsætter, derimod bruger den ikke en korrekt signaturadskiller.
http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html

At det så er irriterende at se spamfighters spam for programmet
spamfighter er en helt anden sag ;)
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter T.

Dato : 13-03-05 03:56

Paul Østerby Sørensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Kære alle i som kører med reklame for spamfigter vil i godt fjerne den
> da dem generer min blindtarm (signatur alt for lang)

Spamfighter har vist lært, at sætte en korrekt signaturadskiller i foregårs
efter en henvendelse på det seneste. Det er så op til dig, at bruge en
funktionel newsreader og ikke Outlook Express (som kun er en imho ELENDIG
news-klient).

fut: dk.admin.netikette

(svar på mit indlæg vil blive bragt i nyhedsgruppen dk.admin.netikette)

--
2 stk 19" monitor i moderigtig gul-beige farve sælges. De har en
liflig duft med et eksotisk skær af tobaksplantager på Cuba.