Skærme
Fijala 3554
Er det et godt køb?
Fra : Per

Dato : 12-03-05 17:44

Hej NG

Jeg har været ude og købe mig en 19" Samsung 913N.

Det der fangede mig var: Responstid på 8ms og derudover har den de gængse
spec. Den har ikke DVI, men det er helt okay, da jeg ikke vil bruge dette.

Jeg vil gerne bruge skærmen til spil i ny og næ - og jeg har prøvet at
spille Fifa 2005 - og jeg synes at det bliver lidt slørret når man laver
en
lang aflevering og man så skal op og heade - altså når det går lidt stærkt
spillet. Men så er det jeg tænker - med 8 ms. så burde dette vel ikke ske?
Jeg er jo vant til at spille på min CRT skærm (hvor det ikke sker) - men
kan
man overhovedet sammenligne med en TFT skærm? Ellers går man lidt på
kompromis med kvaliteten ifht. designet?

Håber i kan gøre mig klogere - jeg har jo 8 dages returret

Mvh. Per

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Nicolai

Dato : 12-03-05 19:42

> Jeg har været ude og købe mig en 19" Samsung 913N.
God plan-

> Det der fangede mig var: Responstid på 8ms og derudover har den de gængse
> spec. Den har ikke DVI, men det er helt okay, da jeg ikke vil bruge dette.
Enig ;)

> [...]
> spillet. Men så er det jeg tænker - med 8 ms. så burde dette vel ikke ske?

Det er næppe skærmen? Jeg har som du nok kan fornemme den samme, og jeg har
ikke oplevet det der bare ligner slør?

> Håber i kan gøre mig klogere - jeg har jo 8 dages returret

14 vel? :)

Men generelt kaldes den jo verdens hurtigste - og har ikke just dårlige
anmeldelser - så behold den :)

Fra : Martin Andersen

Dato : 12-03-05 20:04

On Sat, 12 Mar 2005 19:41:35 +0100, Nicolai wrote:

> 14 vel? :)

Han sier han har været ude og købe den, så butikken har sikkert
8 dages returret.

Martin.

--
Hvor er ET ?