Tekster søger
Fra : Johnny Bonde

Dato : 29-05-01 17:12

Hvem ved hvor jeg kan finde teksterne til

Eran DD Still believing
Lars Lilholt Den hvide dværg

mvh Johnny

Fra : Gloria_Gloria

Dato : 14-05-03 10:39

"Johnny Bonde" skrev d. 29-05-01 17:12 dette indlæg :
> Hvem ved hvor jeg kan finde teksterne til
>
> Eran DD Still believing
> Lars Lilholt Den hvide dværg
>
> mvh Johnny

Den ene kan jeg klare... Bare gå ind på www.larslilholtband.dk - der er
alle de tekster til numre som bandet har udgivet... Ellers er teksterne
også i coveret til pladen "Gloria" - det er der nemlig i langt de fleste
Lilholt-plader...

MVH
Charlotte

http://www.kandu.dk/

Fra : -V-

Dato : 14-05-03 11:06

Gloria_Gloria wrote:

> [...]
> er alle de tekster til numre som bandet har udgivet... Ellers er
> teksterne også i coveret til pladen "Gloria" - det er der nemlig i

Det er grundighed!!!

At skrive et svar på et to år gammelt indlæg... wow!

-V-

Fra : Gloria_Gloria

Dato : 14-05-03 11:24

Tja... Nu er jeg ikke en af dem, som tjeckker datoer.... Men jeg skal
nok lade være med at være behjælpelig en anden..... Men tak for
venligheden!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : -V-

Dato : 14-05-03 12:21

"Gloria_Gloria" <Gloria_Gloria.news@kandu.dk> skrev:
> Tja... Nu er jeg ikke en af dem, som tjeckker datoer.... Men jeg skal
> nok lade være med at være behjælpelig en anden..... Men tak for
> venligheden!!!

Din pointe undslipper mig fuldstændigt.

Hvilke af følgende ord mener du er uvenlige?:

Det
er
grundighed
At
skrive
et
svar

et
år
gammelt
indlæg
wow

Du må lige pege det ud for mig, for jeg er ikke for mit liv i stand til at
se, hvad du bliver fornærmet over.

Selv tak.

-V-

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 14-05-03 12:51

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Din pointe undslipper mig fuldstændigt.

Dit indlæg kunne godt læses sarkastisk, hvilket jeg formoder har fundet sted
her. Sarkasme er noget farligt noget :)

/Nikolaj