Skærme
Fijala 3554
dell 20 wide
Fra : Ole Madsen

Dato : 09-03-05 18:06

Hej

har nogen af jer erfaring eller ved noget om at følgende er god?

http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=dkbsd&l=DA&m=dkk&n=&cu=dkbsd&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&demo=&gc=&sbc=none&co=&c=DK6198

jeg skal bruge den til en mac, men spec er jo ens uanset hvad comp man
bruger den til

Ole

Fra : Claus Albæk

Dato : 09-03-05 18:57

Ole Madsen wrote:
> [...]
>

> jeg skal bruge den til en mac, men spec er jo ens uanset hvad comp man

Det har været oppe ret mange gange i denne gruppe de sdiste par måneder,
læs lidt af bagkataloget
(det korte svar er ja)

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Ole Madsen

Dato : 09-03-05 19:03

Claus Albæk wrote:
> Ole Madsen wrote:
>

> Det har været oppe ret mange gange i denne gruppe de sdiste par måneder,
> læs lidt af bagkataloget
> (det korte svar er ja)

tak

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 10-03-05 18:09

Claus Albæk wrote:

> Det har været oppe ret mange gange i denne gruppe de sdiste par måneder,
> læs lidt af bagkataloget
> (det korte svar er ja)

Jeg har set at andet indlæg at de er steget 1000 kr, findes der andre
lcd skærme der også er wide?

Ole

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 10-03-05 21:17

> har nogen af jer erfaring eller ved noget om at følgende er god?

regner med at få den i næste uge, skal nok smide et lille review eller
lign. af den