Skærme
Fijala 3554
Ny 17" fladskærm
Fra : Kim

Dato : 09-03-05 17:58

Jeg skal have købt en fladskærm og vil min. have en 17" jeg ved ikke hvilke
modeller der kan anbefales , men havde selv tænkt på en Fujitsu Siemens
SCALEO T17 http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=114470 men er det en
god skærm ??
jeg kan godt li dens design
Er der stor fordel ved at købe 19" ?
Er en 17" fladskærm større end 17" alm. skærm
Mvh. Kim

Fra : Kim

Dato : 10-03-05 20:30

Er det rigtig at der kun er en meget lille forskel på mærke imellem og pris
på 17 el. 19" fladskærme
Mvh. Kim

Fra : Peter Hansen

Dato : 12-03-05 22:25

Hej Kim
er ikke så meget inde i fladsskærme, men er sikker på, at en 17 tommer
fladsskærm, er ca. 3/4 tomme større end en alm. skærm.

Venlig hilsen
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 11:41

> Er der stor fordel ved at købe 19" ?

Du får ikke mere skærmplads, da opløsningen er den samme. I spil og film får
du et større billede. I Windows får du større (og grovere) ikoner, hvor man
tydeligere kan se de enkelte pixels. Så hvis den kun skal bruges til pc,
ville jeg foretrække en 17'er.

> Er en 17" fladskærm større end 17" alm. skærm

Ja, det effektive billede kan let være et par tommer større.

Fra : Kim

Dato : 31-03-05 19:24

"S Hansen" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> til pc, ville jeg foretrække en 17'er.

> Ja, det effektive billede kan let være et par tommer større.
TAK for svar Mvh. Kim