Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med Samsung 213T
Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 17:41

Hej alle,

Jeg er lun på ovenstående. Er der nogle der har den og hvad synes I om den?
Jeg bruger den til office, web, tekst og programmering + et sjældent spil.
Jeg synes også det ser ud som der er 3 modeller med ens specs til salg på
edbpriser. Er de alle den samme skærm?

Jesper

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-03-05 20:12

On Tue, 8 Mar 2005 17:41:25 +0100, "Jesper Fjølner"
<jesperfjoelnerAThotmailDOTcom> wrote:

>Jeg er lun på ovenstående. Er der nogle der har den og hvad synes I om den?
>Jeg bruger den til office, web, tekst og programmering + et sjældent spil.

Jeg har for et par uger siden købt sådan en skærm - sidder ved den lige
nu

Jeg havde før en Sony G400 Trinotron crt-skærm som jeg var meget glad
for. Men jeg er bestemt ikke mindre glad for denne skærm. Flot skarpt
billede, flotte farver osv.

Selv om jeg stiller mig ud til siden af skærmen, og kigger på den med så
skarp en vinkel som jeg kan komme til, så er farverne stadig lige gode,
ikke noget med at det bliver lidt sløret som jeg ellers syntes mange
andre tft-skærme gør.

Grunden til jeg købte denne skærm var at jeg så kunne smide mit tv ud -
og selv om skærmen "kun" har en opdatering på 25ms, så har jeg ikke lagt
mærke til slør eller lign. i de film jeg har set indtil nu, hverken via
tv-kortet i min pc, eller de dvd-film jeg har set.

Jeg bruger den til det samme som dig, har dog ikke prøvet nogle spil
endnu.

Har skærmen tilsluttet et Matrox Millenium 750 grafikkort med DVI-kabel.

Jeg er _meget_ tilfreds!

>Jeg synes også det ser ud som der er 3 modeller med ens specs til salg på
>edbpriser. Er de alle den samme skærm?
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=41686
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38865
>http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97892

Så vidt jeg kan se er de ens - den ene er dog vist til vægmontering.

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 11:41

> Jeg er _meget_ tilfreds!

Super, tak for det. Jeg tror det skal være den.

--
Jesper Fjølner
Denmark