Skærme
Fijala 3554
Philips DVI
Fra : Happydane

Dato : 07-03-05 14:33

Hej NG

Har lige købt en Philips LCD fladskærm (TV) som kan benyttes som pc skærm.
Jeg har et DVI kabel som fulgte med Tv'et, men det ender ud i RCA hunstik.
Hvad og hvordan får jeg min Fujitsu Siemens Amilo bærbar koblet sammen med
TV'et? Sker det bare via skærmudgangen på den bærbare, og så er det
medfølgende stik vel ubrugeligt.

Martin

--
Fjern DETTE fra min mail

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-03-05 14:57

"Happydane" <harregaardDETTE@ishoejby.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> koblet sammen med TV'et? Sker det bare via skærmudgangen på den
> bærbare, og så er det medfølgende stik vel ubrugeligt.

Der er sikkert bare tale om kabel så man kan tilslutte video/dvd eller
lignende form for TV-Out til dit TVs DVI port.

Jeg ville anbefale dig du skaffer VGA udgangen på din amilo istedet, det
giver dig mulighed for meget bedre skarphed i højere opløsning. TV-Out på
computere er jo designet til "alm" TV som kører en meget lav opløsning.

--
Bjarke Andersen

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 07-03-05 15:59

On Mon, 7 Mar 2005 14:32:35 +0100, "Happydane"
<harregaardDETTE@ishoejby.dk> wrote:

> [...]
>Hvad og hvordan får jeg min Fujitsu Siemens Amilo bærbar koblet sammen med
>TV'et? Sker det bare via skærmudgangen på den bærbare, og så er det

Mon ikke du skal bruge et nyt DVI-kabel af normal computer standard,
samt en DVI-VGA omformer (en lille dims til 20-40 kr).

Har din fladskærm ikke også et vga stik ? til et normalt skærmkabel.

mvh

John