webhotel med jsp - understøttelse!
Fra : Anne-Marie H. Sigh

Dato : 29-05-01 17:16

Kan nogen her liste webhoteller med jsp (JavaServerPages)-understøttelse i
Danmark?
plz help
venlig hilsen,
Carsten

Fra : Lars

Dato : 29-05-01 19:56

Værsgo'

http://www.jsp-hotel.dk/

Jeg tror faktisk der kun er denne ene udbyder herhjemme (ret mig, hvis jeg
tager fejl

/Lars

Fra : Anne-Marie H. Sigh

Dato : 29-05-01 19:57

Tak for hjælpen Lars!
med venlig hilsen,
carsten
amcbs@get2net.dk

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 29-05-01 20:02

"Anne-Marie H. Sigh" wrote:

> Kan nogen her liste webhoteller med jsp (JavaServerPages)-understøttelse i
> Danmark?

http://www.pil.dk
http://www.tjgroup.dk
http://www.jsphotel.dk

TJ Groups serviceniveau mht. jsp-hoteller ligger angiveligt på et lavt
niveau såfremt man skal tro de beretninger jeg har fået fortalt af en
ven, hvis virksomhed har benyttet sig af dem.

Dit spørgsmål hører i øvrigt til i dk.edb.internet.udbydere.webhotel, så
jeg har sat follow-up dertil (men bemærk at jeg ikke selv læser denne
gruppe).

--
Jonas Kongslund

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 29-05-01 21:31

"Jonas Kongslund" <jonas@dev.null> skrev i en meddelelse

> http://www.pil.dk

Er alt for dyrt.

> http://www.tjgroup.dk

Understøtter servlets, og det er desværre ikke det samme som at de også kan
æde JSP sider.

> http://www.jsphotel.dk

Lyder som et godt sted, er hostet hos www.levonline.com (svensk webhotel,
eneste seriøse JSP hotel på vores bredde grader) Det fede ved
www.jsphotel.dk er at man slipper for at betale post danmark 50,- per
betaling til levonline. Regner selv med at bruge dem når min site er færdig
udviklet.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 http://www.disky-design.dk/fishj

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 30-05-01 19:55

Anne-Marie H. Sigh <amhsigh@mail.dk> wrote:

> Kan nogen her liste webhoteller med jsp (JavaServerPages)-understøttelse i
> Danmark?

Jeg har fået anbefalet euro2web.dk. Særdeles overkommelig pris ser det
ud til.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 30-05-01 20:59

"Jan Oksfeldt Jonasen" <jonasenREMOVE@THISit.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået anbefalet euro2web.dk. Særdeles overkommelig pris ser det
> ud til.

Helt enig de ser gode ud.

Men er der nogen der har erfaring med dem ?

Forresten bliver de hostet i USA. Og de bruger jrun som engine,

derfor foretrækker jeg www.levonline.com da de bruger Resin fra
www.caucho.com

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 03-06-01 18:48

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote
> Men er der nogen der har erfaring med dem ?

En lille twist skulle være deres manglende evne til at have database og
servlets til at køre sammen.
Du kan ikke benytte dig af JDBC. Skal du have database må du bruge PHP.

/Søren

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 10-06-01 23:33

"Søren Jacob Lauritsen" <devnull@nospam.sjl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> servlets til at køre sammen.
> Du kan ikke benytte dig af JDBC. Skal du have database må du bruge PHP.

GAAAB

Så kan det jo være ligegyldigt.