MSI NX6800Ultra T2D256E
Fra : S. Andersen

Dato : 12-05-05 10:12

Jeg har lige købt mig sådan en fætter

Når jeg starter windows får jeg en advarsel om at GFX kortets performance er
sat ned, da det ikke får nok strøm

Det mystiske er at når jeg kigger på det power-kabel der sidder sat til GFX
kortet, så stikker der en brun ledning ud, med 2 stik som er loddet sammen.
Jeg kan se at denne ledning passer i det stik der sættes i GFX kortet, men
der er 2 steder den kan sættes

Kan dette være årsag til meldingen ?

Min PSU leverer så vidt jeg ved 450w - 17a over 12v, og jeg har prøvet at
pille CDrom drev/1HD og slået USB fra, for at være sikker på min maskine
bruger så lidt strøm som muligt.

Den brune ledning bekymrer mig lidt, da det virker mystiskt at den bare
sidder og stritter. Jeg har ikke kunnet finde noget omkring den i deres
manual. Gad vide om man kan ringe til MSI ?

Fra : Nicolai

Dato : 12-05-05 13:26

"S. Andersen" <no@no.no> wrote in message

> Den brune ledning bekymrer mig lidt, da det virker mystiskt at den bare
> sidder og stritter. Jeg har ikke kunnet finde noget omkring den i deres
> manual. Gad vide om man kan ringe til MSI ?

Du kan da ringe til det sted du har købt det eller bytte det, hvis det ser
helt galt ud.

Nicolai

Fra : dtext.news.tele.dk

Dato : 13-05-05 14:06

> [...]

> sidder og stritter. Jeg har ikke kunnet finde noget omkring den i deres
> manual. Gad vide om man kan ringe til MSI ?

Købte en ny PSU med stik der passer til PCIE kort, og nu er alle problemer
løst