Nyt grafikkort
Fra : BB

Dato : 05-05-05 14:12

Hej med jer
Jeg skal have nyt grafikkort, og ny fladskærm så jeg vil høre om hviket
grafikkort der giver det bedste signal ud af DVI udgangen, kortet skal ikke
bruges til spil men måske lidt photoshop.
Hilsen
BB

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 05-05-05 16:51

"BB" <mig@selv.com> skrev:

> [...]
>grafikkort der giver det bedste signal ud af DVI udgangen, kortet skal ikke
>bruges til spil men måske lidt photoshop.

Er det til AGP, PCI eller PCI Express ?
Hvor meget må det koste?

Hvis det ikke skal bruges til spil er Matrox grafikkort et godt valg.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : BB

Dato : 05-05-05 17:30

Hej med dig
Det er til AGP slottet, prisen er vel ca. max 2000 kr. eller deromkring
Hilsen BB

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-05-05 23:27

BB wrote:
> Hej med dig
> Det er til AGP slottet, prisen er vel ca. max 2000 kr. eller deromkring
> Hilsen BB
>

> "Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> wrote in message

Hvis du ikke skal spille /eller lavet andet 3D sjov) så er der ingen
grund til at ofre det store, 500 kr kan gøre det!

De billige Geforce serier (FX5200 osv) har desværre problemer med at
overholde DVI standarden, især ved højere opløsninger, hvilket ikke er
tilfældet hos ATI - så et Radeon X300 er et godt bud.

Du kan søge efter det på EDBpriser, og vælge galleri-visning, så kan du
se på billederne, hvilke af kortene der har passiv køling, så slipper du
nemlig for en blæser der piver!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-05-05 08:58

BB skrev:

> Det er til AGP slottet, prisen er vel ca. max 2000 kr. eller

Matrox, helt klart.

Kig på http://www.edbpriser.dk