Nvidia Geforce 4000 mx indstilling til T~
Fra : Kim

Dato : 03-05-05 05:32

Hvordan skal der indstilles i egenskaber for Nvidia Geforce MX 4000 for at
kunne se film på forbundet TV ??? Mvh. Kim

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-05-05 20:12

Kim wrote:
> Hvordan skal der indstilles i egenskaber for Nvidia Geforce MX 4000
> for at kunne se film på forbundet TV ??? Mvh. Kim

Hvilken driverversion bruger du og hvordan er TV'et forbundet?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Kim

Dato : 04-05-05 05:35

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken driverversion bruger du og hvordan er TV'et forbundet?

Driverversion 7.1.8.4 og jeg har et compositstik i TV out som går
til min trådløse TRUST 120V og i fjernsynet går der et scartstik i AV2
Mvh. Kim

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-05-05 16:21

Kim wrote:
> [...]
>
> Driverversion 7.1.8.4 og jeg har et compositstik i TV out som
> går til min trådløse TRUST 120V og i fjernsynet går der et scartstik

Du skal sikre dig at AV2 er indstillet til at modtage et
composite-signal.

Dernæst aktiverer du TV-Out (højreklik på skrivebordet, indstillinger,
klik det sidste faneblad, klik avanceret) , f.eks dual-view eller hvad
du nu synes. Driverindstillingerne viser et billede af din PC monitor og
dit tilsluttede TV, og her kan du højreklikke på TV'et og indstille
forskellige ting.

Men start med at downloade manualen til din Forceware driver inde på
Nvidias hjemmeside, der står alt det du har brug for at vide, I det
mindste I forhold til hvordan man konfigurerer driveren.

-Sune