Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
1,5 eller 3,3 volt ???
Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-05-05 23:20

har et asrock p4i45pe bundkort og deri satte jeg et chaintech mx4000 128 mb
grafikkort, nu er det sådan at mb beeper 8 gange, dvs ( har jeg lært ) at
det er noget med grafikken.
så læste jeg at der under ingen omstændigheder må komme et 3,3volts kort i
asrock'en, men hvordan kan jeg se om det er 1,5 eller 3,3 volts kort, der
står intet på chaintech's hjemmeside og ej heller i manualen

link til kort :
http://www.chaintechusa.com/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=14&PISNo=299

link til MB : http://www.asrock.com/product/product_p4i45pe_r3.htm

har prøvet et ati 9600 pro, det hjalp ikke

har slettet CMOS og har haft batt. ude i 2 min., hjalp intet

boardet beeper stadig 8 gange, så pause i 3 sek. o starter så forfra med 8
beep etc.etc.

hvad er der gået galt her ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Rado

Dato : 03-05-05 03:29

http://www.asrock.com/support/FAQ/FAQ.asp?num=79

--